Оформлення замовлення
* - обов'язково для заповнення

Перелік товарів *
0 грн.
Ваше імя
Номер телефону *
Назва компанії
Коментар

Згода на обробку персональних даних*


Спосіб доставки





Спосіб оплати:







Гарантія

Гарантійний талон

ТОВ " ТехноШина "(іменоване надалі постачальник), несе гарантійні зобов'язання перед

(надалі Покупець) по поставленим шинам торгової марки (заводські номери шин наведені в таблиці 1).

1. Постачальник надає гарантію на шини, що поставляються, у яких виявлені приховані виробничі дефекти або дефекти матеріалу, якщо залишкова глибина протектора не менше 20% від глибини нової шини і пошкодження не було викликано причинами, наведеними в пункті 2. Відшкодування розраховується за залишковою глибиною протектора при визнанні заявленої рекламації виправданою.

2. Гарантія не поширюється на :
 шини, на які відсутній гарантійний талон;
 шини, пошкоджені в результаті неправильного зберігання;
 використання камер в безкамерних шинах;
 шини, на яких відсутній повний ідентифікаційний номер;
 шини, умови експлуатації яких не відповідають маркуванню шини (навантаження, швидкість, Посадковий розмір, і т. д.) і її призначенню (наприклад: дорога або бездоріжжя);
 шини, механічно пошкоджені в процесі експлуатації (установка, демонтаж, технічний стан транспортного засобу, використання
 пошкодження шини через неправильне встановленого зазору між двома шинами або від стороннього предмета між ними;
 шини з видимою модернізацією протектора;
 шини після ремонтно-відновлювальних робіт, вироблених третьою особою;
 шини, що експлуатуються з дефектними компонентами - такими як камери, фліппери або колісні диски;
 скарги пов'язані з зносом (швидкий знос, нерівномірний знос);

УВАГА!!! Швидкий і нерівномірний знос протектора шин може бути пов'язаний з перевищенням розрахункових експлуатаційних навантажень або з незадовільним технічним станом транспортного засобу.

 сколювання або частковий відрив матеріалу в області протектора вантажних шин для дорожнього використання;
 незручності при їзді, а також здуття на боковині шини (грижа) після 20% зносу протектора шини;
 втрату часу, заподіяне занепокоєння через простою транспортного засобу.

3. Рекламація прихованих виробничих дефектів або дефектів матеріалу повинні бути оформлені у формі рекламаційної заявки, яка повинна містити наступні дані :
 відомості про власника шини (назва, П. і. б., адреса, телефон);
 дату покупки, виготовлення, монтажу та демонтажу шини;
 марку, розмір, серійний номер, DOT (дата виготовлення) і використання шини;
 марку, модель, рік випуску, колісну формулу, тип перевезень і загальний пробіг транспортного засобу;
 показання спідометра транспортного засобу при монтажі та демонтажі шини;
 розташування шини (вісь, зовнішня / внутрішня, сторона пошкодження);
 пред'являються претензії (докладний опис дефекту).

4. Протокол про рекламацію, що не містить наведених у п. 3 позицій, повертається замовнику для доповнення необхідних даних. У разі, якщо замовник у встановлений термін не доповнить дані, рекламація не буде відшкодована і можливі претензії не будуть братися до уваги.

5. Постачальник залишає за собою право перевіряти за допомогою свого технічного персоналу дотримання норм експлуатації шин в процесі їх використання. При виявленні відхилень від норм експлуатації постачальник має право відмовитися від виконання гарантійних зобов'язань по всій партії поставленого товару.

6. Подана рекламація не зобов'язує постачальника до негайної заміни товару. Для прийняття остаточного рішення по виставленій рекламації постачальник пересилає виробнику протокол і фотознімки, отримані від Покупця, для отримання консультації про справжні причини виникнення пошкодження шини, що дасть можливість правильно оцінити ситуацію, що склалася і прийняти або відхилити рекламацію. Остаточне рішення щодо рекламації приймає виробник не більше ніж через тридцять календарних днів після її отримання. Відхилена рекламація повторно не приймається.

7. Постачальник зобов'язується протягом 10-ти днів (після визнання рекламації виправданою) за бажанням покупця або перерахувати на його розрахунковий рахунок суму, що підлягає компенсації, або надати нову шину зі знижкою на суму компенсації.

Таблиця 1

Типорозмір

Модель

Заводський №

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М.П.

Постачальник : ТОВ «Техношина», м.Київ

 

 

Додаткова інформація :

 

 

 

 

__________________    /підпис/            Дата : __________________

 

 

Покупець :

Ф.І.О.         з умовами подачі рекламації та виконання гарантійних зобов'язань ознайомлений, а також зобов'язуюсь повторно перевірити затягування кріплень на дисках не пізніше 100 км пробігу автошини.

 

 

_________________    /підпис/            Дата : __________________

УВАГА!!! Просимо зберігати талон протягом усього гарантійного терміну.
Відсутність гарантійного талона буде вести до відмови в гарантійному обслуговуванні.

Тел.+380 44 224 70 07